FOA MEDLEMSKAMPAGNE Et godt arbejdsliv.  Julie Pagter (tv), pædagogmedhjælper Emil Høstmark Thomasen, Blomsterhaven. Mathilde Bonén Nørfelt (th)

Godt arbejdsliv

FOA hjælper dig med at søge job og finde arbejdsglæde

Uanset om man er ung og nyuddannet eller har årtiers erfaring inden for sit fag, kan det være svært at finde det rette job. Vi ved, at mange af vores medlemmer er glade for FOAs A-kasse, fordi vi stiller de spørgsmål, som viser, hvad det enkelte menneske foran os vil og kan – og fordi vi ved, hvordan vi finder frem til jobs, der i så høj grad som muligt matcher den enkeltes faglige fremtidsdrømme og færdigheder.

Vi ved også, at vores medlemmer indimellem har svært at finde glæden i et ellers godt job, fordi der er problemer med arbejdsmiljøet. Nogle bliver udsat for vold, andre tør ikke sige fra, når de oplever, at deres faglighed bliver undergravet eller deres sundhed er truet.

FOAs mange tusinde tillidsrepræsentanter og arbejdsmiljørepræsentanter arbejder hver dag på at gøre vores medlemmers arbejdsmiljø sundere og sikrere.

Med FOA får du:

Hjælp til jobsøgning

Relevante tilbud om job

Effektiv jobsøgning i FOAs jobdatabase

Hjælp til at gå op eller ned i tid

Hjælp til at forebygge vold

Hjælp til et godt arbejdsmiljø

Hjælp til at forebygge stress

Hjælp til at forebygge konflikter og mobning

Hjælp til at undgå fysisk nedslidning