FOA Køge

I forbindelse med Covid-19 opfordrer vi alle vores medlemmer til at tage telefonisk kontakt til FOA Køge i stedet for at møde personligt op. Dette initiativ tages på baggrund af, at FOA Køge organiserer sundhedsfagligt personale og i tråd med Sundhedsstyrelsens anbefalinger, ønsker vi i videst muligt omfang at undgå smittespredning til det sundhedsfaglige personale.

Såfremt du allerede har en aftale om personligt fremmøde overholdes denne, medmindre du kontaktes af FOA’s personale. Vi skal gøre opmærksom på, at du ikke må møde op, hvis du har været i risiko-områder, har været i kontakt med allerede smittede eller du selv udviser symptomer på smitte.

Coronavirus - få svar på de mest stillede spørgsmål om coronavirus og arbejdspladsen.

OK21: Din nye overenskomst

Dine løn- og ansættelsesvilkår skal fornyes.

OK21: Hvad mener du?

Nu kan du afgive ønsker til, hvordan dine løn- og ansættelsesvilkår skal se ud i den nye overenskomst.

Arbejdstilsynet

Må virksomheden lave håndsprit til sine ansatte? Må der være flere end 10 personer på en arbejdsplads? Kan virksomheden fravige hviletids- og fridøgnsreglerne? Få svar på dette og mange flere spørgsmål om Coronavirus HER

NYT fra afdelingen

Lalandia

Log på Min post

FOA sender sikker digital post til dig.

Nyhedsbrev - FOA Køge

Modtager du ikke nyhedsbrevet, så kontakt os med din e-mailadresse.

Ny ferielov 2020

En ny ferielov træder i kraft den 1. september 2020. Der gælder særlige overgangsregler fra 1. september 2019.

Medlemsfordele

Bogshop

Få op til 20% rabat på studiebøger

Se hvad du sparer

Arbejdsmiljø

Faggruppemøder

læs referaterne

Hent medlems-appen

Få faglige og kontante fordele tæt på dig

PlusKort

Få rabat i mere end 1.500 butikker.