Kampagnen gælder alle indmeldelser i faglig afdeling i perioden 11. november til og med 31. december 2013

Bliv medlem for 100,- kr./md de første 3 måneder
Bliv medlem af en rigtig fagforening for kun 100 kr./md. de første 3 måneder. Normalprisen er kr. 338,- pr. måned. Tilbuddet gælder alle indmeldelser og overflytninger i perioden fra den 11/11-31/12-2013.
Tilbuddet gælder medlemskab af faglig afdeling, og kan ikke kombineres med andre kampagner eller tilbud.

Eventuelt A-kasse medlemskab kommer oveni. FOA har en af Danmarks billigste A-kasser, med et månedligt fuldtidskontingent på
kun kr. 449,-/md.

Skaf et medlem og få en gave
Skaffer du et nyt medlem, siger vi tak for hjælpen, og kvitterer med en gave til en værdi af op til kr. 300,- for hvert nye medlem du melder ind. Det nye medlem får selvfølgelig stadig de første 3 måneders medlemsskab til kun kr. 100,-/måneden de første 3 måneder.

Er du den der melder et nyt medlem ind, er det nemmeste, at du indmelder det nye medlem ved at kontakte afdelingen på telefon 4697 1170 (spørg efter Louise, Helen eller René) eller ved at sende en mail til frederikshavn@foa.dk. Du skal oplyse dit eget navn samt fødselsdato, navn, adresse, arbejdssted og telefonnummer på den du ønsker at indmelde. Vi tager efterfølgende kontakt til både dig og den der skal indmeldes, for at aftale nærmere i forhold til gave.

Er du den der selv skal indmeldes
Er det nemmeste, at du udfylder den elektroniske indmeldelsesblanket. Vi tager efterfølgende kontakt til dig, for at aftale nærmere om modtagelse af din velkomstgave. Husk i kommentar/notefeltet på den elektroniske indmeldelse, at påføre navnet på den person du eventuelt er blevet anbefalet et medlemsskab af.

Gaver der kan vælges imellem*:

• Gavekort til Super Best
  • Gavekort til Kop & Kande
  • Gavekort til KJ Dog Food
  • Biografbilletter med sodacand og popcorn
  • Gavekort til slagter
  • Vin fra Vinoble

*
For at få en gave, skal du være den der har sørget for, at en anden bliver meldt ind (skaf et medlem). Gaven kan hentes i afdelingen, når første måneds kontingent er betalt. Der vil typisk gå 1-2 måneder. Du bliver kontaktet af FOA Frederikshavn via SMS, når gaven er klar til afhentning.