Jobcafe - skriveværksted

Jobcafé/skriveværksted - hver tirsdag

Hver tirsdag kan du i Jobcaféen / skriveværkstedet arbejde med at opkvalificere dig i skriftlig formulering, brug af e-mail, hjælp til digitale værktøjer, brug af computer, smartphone og tablet, at skrive ansøgninger og CV, opdatering af joblog og min side, og du kan mødes med andre FOA medlemmer til sparring og netværk om job og jobmuligheder.

Nogle mandage vil der være foredrag af spændende personer. Her kan du være med til at sætte dit præg.

FOA stiller computer til rådighed i undervisningen, men hvis du har nogle skriftlige ansøgninger gemt på USB-nøgle el.lign., er det en god idé at medbringe den!

Nogle dage vil der være foredrag af spændende personer og her kan du være med til at sætte dit præg.

Jobcaféen / skriveværkstedet bestyres af AOF underviser Theresa Lyngshede, som underviser i FVU og IT.

Vel mødt til lærerige og hyggelige timer i FOAs lokaler i Constantiavej 35, 9900 Frederikshavn.

Hver tirsdag i tidsrummet fra  kl. 13.00 - 15.00 dog er flg. dage aflyst pga. kursus i afdelingen 11. februar, 24. marst, 28. april og 24. november.

Kom og vær med - det koster ikke noget - men du kan få meget ud af det.

FOA Frederikshavn

Hent folderen om Jobcaféen HER!