Om FOA Midt- og Vestjylland

FOA Midt- og Vestjylland er en lokal FOA-fagforening. Vores omkring 8.300 medlemmer arbejder eller bor indenfor geografien af én af disse kommuner: Herning, Ikast-Brande, Ringkøbing-Skjern, Lemvig, Holstebro og Struer.

Vi organiserer kommunalt ansatte, andre offentligt ansatte samt ansatte med tilsvarende eller lignende arbejds- og servicefunktioner på det private arbejdsmarked.

På det faglige område dækker vi meget bredt og organiserer blandt andet social- og sundhedspersonale, dagplejere, ambulancereddere, hus- og rengøringsassistenter, pedeller, pædagogmedhjælpere og mange flere.

FOA Midt- og Vestjylland er opdelt i 3 sektorer, der dækker forskellige faggrupper. Din lokale FOA-afdeling er dit udgangspunkt for god service og hjælp når det kniber - og stedet hvor du får svar på dine spørgsmål om rettigheder og pligter på jobbet.

Du kan få indflydelse på udviklingen i FOA Midt- og Vestjylland ved at deltage i møder og på generalforsamlingen. Du kan også fortælle din mening til din tillids- eller arbejdsmiljørepræsentant, som vi har et tæt samarbejde med, og det er altid en god ide at kontakte dem først, hvis du har brug for hjælp og vejledning.

Du er altid velkommen i afdelingen. Du kan også aftale tid udenfor de normale åbningstider, hvis du ikke har mulighed for at komme i åbningstiden. Vi forsøger så vidt muligt, altid at have personale i huset til besvarelse af både personlige og telefoniske henvendelser. Det er dog altid en god ide, at træffe aftale om tid, hvis man vil tale med en bestemt person.

Kort og godt - Velkommen i FOA Midt- og Vestjylland - og goddag til en lang række medlemsfordele.