FOA-Happening

Kom og vær med til at uddele "varme hænder" til politikerne, når de 1. behandler besparelsesforslagene til budget 2013.

Når politikerne onsdag den 19. september mødes i Rådhusets byrådssal, vil de blive mødt af en masse FOA medlemmer, der udenfor byder velkommen med varme hænder og et budskab om, at sparekniven skal svinges med omtanke.

Tid og sted
Onsdag den 19. september 2012 kl. 17.45-18.45. Vi mødes på Rådhuspladsen i Frederikshavn, ved den sydlige indgang til byrådssalen.

FOA Frederikshavn vil være synlige på pladsen, iført gule veste med afdelingslogo påtrykt.

Fakler, T-shirts og "varme hænder"...
FOA Frederikshavn medbringer et antal T-shirts, skilte med slogans samt 100 fakler. Disse udleveres fra kl. 17.30.

Herudover er der til dagens anledning, hos en lokal bager, bestilt særlige politiker-kager. Disse politiker-kager uddeles til alle politikere, inden de går ind på Rådhuset. Kagerne symbolisere "varme hænder", og opfordre til, at politikerne tænker sig om, og tænker på de mange FOA medlemmer mulige besparelser vil ramme.

FOA medlemmer bydes på en lille "sandwich & 1 kildevand"
FOA-Happeningen slutter kl. 18.45, hvor byrådets spørgetid starter. FOA Frederikshavn opfordrer alle interesserede til at overvære den ordinære del af byrådsmødet, hvor budget 2013 behandles. Mødet starter kl. 19.00.

Da vi mødes lige omkring spisetid, byder FOA Frederikshavn de første 300 FOA medlemmer på en gratis sandwich og en kildevand. Sandwich og kildevand udleveres efter "først til mølle" princippet (max 1 stk. pr. medlem).

Åbent brev til Byrådets politikere
Fredag den 14. september har FOA Frederikshavn sendt alle Byrådets politikere et åbent brev. Brevet opfordrer politikerne til at tænke sig grundigt om, og ikke mindst tænke på de ansattes, og dermed også mange FOA medlemmers arbejdsvilkår. Se hele brevet her (pdf)

Yderligere info
For yderligere info kan du kontakte afdelingsformand René Johansen på telefon 4697 1177, mobil 4228 2900 eller mail rejo@foa.dk.