asf

Diagnoser og tabu på arbejdspladsen

Hvordan opleves det at have en psykisk diagnose og samtidig skulle fungere på en arbejdsplads?

Hvordan bliver man mødt af kolleger når man har en anden tilgang til arbejdet end de andre – eller nogle andre behov? Og hvordan kan vi som fællesskab på en arbejdsplads skabe plads til diversitet?

Alt dette og mere kan du blive klogere på når vi byder velkommen til Psykinfo og deres EN AF OS-ambassadør, som selv lever (og går på arbejde) med en diagnose.

Arrangementet varer fra kl. 18 til kl. 20 og byder på både en præsentation af Psykinfo og deres arbejde med at udbrede viden om psykisk sygdom, oplæg ved EN AF OS-ambassadøren og god mulighed for spørgsmål og debat.