$name

Medlemsservice


Vores mål er at opnå:

  • at medlemmerne altid føler sig velkomne i fagforeningen både ved personlige og telefoniske henvendelser,
  • at medlemmerne er stolte af deres fagforening,
  • at få flere medlemmer.

Det vil vi fordi:

Medlemmerne skal opleve service og sagsbehandling af høj kvalitet, så de oplever, at deres behov og interesser opfyldes.

Det vil vi gøre:



  • udvide telefontiden,
  • løbende opkvalificere de ansatte til at kunne svare på de mest almindelige OK-spørgsmål,
  • gøre opmærksom på tidsbestilling, også i faglig afdeling,
  • uddanne klubbestyrelser bedre ved f.eks. temadage og konferencer,
  • ved ansøgning om optagelse sendes en bekræftelse på modtagelsen senest 3 dage efter,
  • ved skriftlig henvendelse til faglig afdeling, hvor sagen ikke kan behandles straks, skal der sendes bekræftelse på modtagelsen senest 3 dage efter,
  • en medlemstilfredsheds-undersøgelse 1 gang i hver kongresperiode.

Vi er på vej til at nå vores mål når:



  • medarbejdere indenfor vores område lader sig organisere i fagforeningen,
  • vi har fået flere medlemmer i faglig afdeling,
  • medlemstilfredsheds-undersøgelsen viser, at 75% er tilfredse med servicen i fagforeningen.