Poverty walk – rundvisning ved en hjemløse, en socialt udsat eller en tidligere hjemløs

En Povertywalk er en byvandring gennem det moderne Aarhus. Turen tager ca. 1½ time.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9741-22-13-10
Tid: til
Sted: Se i teksten
Ledige pladser 10
Tilmeldingsfrist: 12. september 2022 17:00

Tilmeld dig her

Tilmelding kan kun ske med NemID
Log ind med eget brugernavn er ikke muligt for nuværende.
Hvis du oplever problemer med din tilmelding, så ring til FOA Århus på 8936 6666

Venteliste:

Hvis arrangementet er fuld booket kan du tilmelde dig og komme på venteliste. Du får besked, hvis der bliver en ledig plads.

Undervejs på byvandringen vil vi få forevist nogle af de vigtigste institutioner, tilbud, steder og mødesteder for de udsatte i Aarhus. Vores guide er hjemløs, socialt udsat, eller tidligere hjemløs og vil give os sin personlige fortælling om livet på gaden, med de mange udfordringer det indebærer. Vi vil få rig mulighed for at stille spørgsmål.

Der er plads til max 20 personer – tilmelding foregår efter ’først til mølle-princippet’. Arrangementet er kun for FOA Århus’ medlemmer.

Tid og sted: Mandag 26. september 2012 kl. 17.00-ca. 18.30

Mødested og mødetid oplyses i mailen, som vi sender til dig med en endelig bekræftelse på din deltagelse.

Tilmeldingsfrist: mandag 12. september kl. 17.

OBS! Når du har tilmeldt dig arrangementet, får du automatisk på mail en bekræftelse på, at vi har registreret din tilmelding, men vi skal gøre opmærksom på, at du først er endelig tilmeldt, når du efter tilmeldingsfristens udløb får mail fra os med bekræftelse på din tilmelding.