Rabatter og oplevelser

Gode oplevelser og sociale arrangementer

Er du på jagt efter sjove oplevelser, du kan dele sammen med gode kolleger, familie eller venner? Kan du lide at møde nye mennesker?

Som medlem af FOA kan du deltage i de mange aktiviteter, som din lokale fagforening arrangerer.

1. maj-arrangement,  juletræsfest og meget mere

At være medlem af FOA skal ikke kun handle om arbejde - det skal også være sjovt. Derfor arrangerer de lokale fagforeninger i FOA juletræsfester og 1. maj-arrangementer for hele familien - og endagsudflugter, studieture og andre kulturelle aktiviteter, hvor du kan møde andre medlemmer på tværs af fag, alder og køn.

Det sker ofte gennem den faglige klub, som du bliver tilknyttet i din lokale fagforening. Her kan du også være med til at bestemme, hvilke aktiviteter din lokale fagforening skal udbyde.

Billige billetter til forlystelsesparker og attraktioner

Hvis du er på jagt efter en god oplevelse at dele med familien eller vennerne, tilbyder LO Plus, Forbrugsforeningen og flere lokale fagforeninger også billige billetter på koncerter, cirkus- og biografture. Du kan også få medlemsrabat på en lang række populære forlystelsesparker og attraktioner i hele landet.

Tjek de aktuelle aktiviteter og arrangementer i din lokale fagforenings kalenderoversigt

Benyt dig af Forbrugsforeningens og LO Plus’ mange oplevelser

Du er altid velkommen til at kontakte din lokale fagforening direkte for at høre mere om deres sociale arrangementer. Du kan også komme med en idé til et arrangement som du selv, og måske også dine kolleger, gerne vil være med til at lave.

Kontakt din lokale fagforening