Fagbladet FOA

Gratis fagblad med inspiration til dit fag

Savner du inspiration til faglig udvikling? Sætter du pris på historier, der stiller skarpt på dit arbejdsliv? Vil du gerne have praktiske råd om dit fag, som gør din og kollegernes hverdag nemmere?

Som medlem af FOA modtager du Fagbladet FOA med posten og i din mailboks, kvit og frit.

Faglige guides og levende historier til medlemmer

Fagbladet FOA informerer dig om din faglighed, og inspirerer dig til at stå fast på din arbejdsglæde. I fagladet finder du indsigtsfulde artikler og faglige guides, der opdaterer dig på de nyeste tendenser inden for dit fag.

Du får levende historier om medlemmer, der har gjort en mærkbar forskel igennem deres arbejde. Og du får kritiske historier, der råber magthaverne op, og afdækker fagligt uforsvarlige eller farlige situationer, som vores medlemmer står i.

Fagbladet FOA er medlemmernes medie. Det er et medie, som du altid kan gå til, når du og dine kolleger oplever at blive presset fx på grund af besparelser, stress og for få hænder til de krævende opgaver. Eller hvis du og dine kolleger har fået en god idé, som I gerne vil dele med de andre FOA-medlemmer. Fagbladet FOA fortæller din historie og peger på dine dilemmaer og dine løsninger.

Få en smagsprøve på Fagbladet FOA

Tilmeld dig vores digitale nyhedsbrev på fagbladetfoa.dk, hvis du vil have en gratis smagsprøve på Fagbladet FOA. Så får du hver uge et hurtigt, relevant nyhedsoverblik, der er målrettet din faglighed og arbejdsområde.

Du er altid velkommen til at kontakte Fagbladet FOA, hvis du har en historie, som du gerne vil have hjælp til at fortælle videre. Du kan kontakte Fagbladet FOA på egen hånd, sammen med din tillidsrepræsentant eller din lokale fagforening.

Gå til fagbladetfoa.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet Fagbladet FOA | Nyt fra FOA

Til annoncører: Annoncesalg, frister mv.

Vidste du, at
  • 81%  af FOAs medlemmer ser det trykte fagblad som det sted, hvor de henter deres primære viden om FOA?
Og mange af vores medlemmer synes, at artikler fra Fagbladet FOA er værd at dele med kollegerne – det være sig både på sociale medier, som opslag på opslagstavlen eller i snakken over frokosten.

Vidste du, at
  • som medlem af FOA har du adgang til en lang række pjecer som handler om vigtige emner i dit arbejdsliv, fx arbejdsmiljø, pension, uddannelse, faglighed, barsel og meget mere?

Søg i FOAs publikationer