Foredrag med Mikkel Beha Erichsen

Tid: til
Sted: Borgerforeningens Hus, Nørrevoldgade 63, Nyborg
Målgruppe: Alle
Pris: 100 kr. for medlemmer af PMF Fyn, 125 kr. for ikke medlemmer.
Tilmeldingsfrist: 1. april 2013 Tilmeld dig her

Bag om Go morgen Danmark
Mikkel tager med masser af klip fra Go morgen Danmark og ”back-stage-klip” sine tilhører med en tur bag kulisserne på Go morgen Danmark.

Hvert år gæster 3-4000 mennesker Go morgen Danmark. For mange af dem er det deres første og måske eneste gang på TV. Det forpligter som vært, for alle har ret til at få den bedst mulige behandling fra de bedst muligt forberedte værter. Mikkel fortæller om hvordan man finder frem til hjertet af historien. Den historie som er allermest vigtig, nærværende og interessant for alle seerne at kigge med på. Uanset om det er vores Statsminister, en kvinde der er blevet moppet hele sit liv, eller en professionel kok, der gerne vil blære sig med nogle rasende fine retter.

Hvad er en god Go morgen Danmark historie, og hvorfor er der nogen mennesker der aldrig kommer i morgen-TV? Hvem ville vi gerne have besøg af, men som altid takker nej? Hvordan kan man den ene morgen hygge sig og lave mad med 4 partiledere, og næste morgen have dem inde til et kritisk interview? Hvorfor får Annie Fønsby taletid i Go morgen Danmark, når 400 elever der demonstrerer mod lukningen af deres skole ikke kommer ind.

Hvad foregår der bag kulisserne i de pauser hvor nyhederne sender? Og hvordan er det muligt at have et job hvor dét at have en dårlig dag, bare ikke er en mulighed?
Mikkel vil vise masser af eksempler på historier der er gået godt, men også dem hvor det hele bare gik galt, og værten måske alligevel ikke havde sin bedste dag.

Foredragsholder: Mikkel Beha Erichsen