2 kvinder i samtale

KLS’ telefontider – Sådan sikrer du hjælp i rette tid

Kære alle

I KLS har vi to dage om ugen, hvor telefonerne er lukkede. Dette skyldes, at vi er nødt til at bruge vores ressourcer bedst muligt i forhold til antallet af opgaver og medarbejdere.

De to telefonlukkedage er tirsdag og torsdag, men det betyder ikke, at I ikke kan komme i kontakt med os.

Vi har en funktionspostkasse KLS@FOA.DK, som bliver sagsbehandlet:

  • Mandag og Onsdag: kl. 9-15
  • Fredag: kl. 9-13

Det samme gælder for jeres henvendelser via den digitale postkasse under Mit FOA.

Hvis det er vigtigt for jer at få fat i os på en af de to telefonlukkedage (tirsdag eller torsdag), så send os en besked via mail eller den digitale postkasse.

Får du akut behov for hjælp, så er det også muligt at møde fysisk op i afdelingen, uden forudgående aftale.

Vigtigt ved bisidder og partshøringssvar

Hvis I har brug for vores hjælp til fx bisidderstøtte eller udarbejdelse af et partshøringssvar, er det vigtigt, at I kontakter os i god tid.

Vi kan som regel ikke deltage med dags varsel og kan heller ikke nødvendigvis udarbejde et partshøringssvar fra dag til dag.

Vi kan dog ofte forsøge at få flyttet datoen for et møde eller forlænget en svarfrist. Det er dog langt nemmere at få imødekommet disse ønsker, hvis vi har tid til at kontakte arbejdsgiveren i god tid.

Med venlig hilsen
Mimi Bargejani
Formand