Fårup sommerlands indgang

Fårup Sommerland

Kør selv tur til Fårup Sommerland, sammen med FOA Frederikshavn og de andre FOA afdelinger i Nordjylland

FOA Frederikshavn indbyder til en fornøjelig dag med familie og venner i Fårup sommerland. Fårup Sommerland er et overflødighedshorn af aktiviteter for alle aldersgrupper. Her er masser af udfordringer, grin og gys for børn og voksne. Valgte og ansatte fra FOA Frederikshavn er til stede, klar til at besvare faglige spørgsmål, samt med lidt sjov, konkurrence og gevinster. Dagen afholdes sammen med de øvrige nordjyske FOA afdelinger.

Dato:
Lørdag den 16. juni 2012

Tid:
Fårup Sommerland har åben ml. kl. 10.00-19.00

Entrebillet uden buffet
Billetprisen uden buffet: Kr. 155,- pr. stk. - uanset alder, dog børn 0-2 år: gratis

Du skal være FOA medlem for at købe disse billetter, men du kan til gengæld købe alle de billetter du vil.

UDSOLGT: FOA medlemspriser inkl. stor buffet i Oasen
Disse priser gælder: FOA medlem + 1 ledsager, samt egne børn og børnebørn

Medlem: kr. 125,- pr. person (normalpris 344,-)
Ledsager (1) til FOA medlem: kr. 125,- (normalpris 344,-)
Børn 0 - 2 år: gratis
Børn 3 - 9 år: kr. 100,- pr. person (normalpris 274,-)
Børn 10 år og op: kr. 125,- pr. person (normalpris 344,-)

UDSOLGT: Øvrige priser inkl. stor buffet i Oasen
Disse priser gælder: Ikke medlemmer, samt ikke medlemmers børn og børnebørn

Voksen: kr. 260,- pr. person (normalpris 344,-)
Børn 0 - 2 år: gratis
Børn 3 - 9 år: kr. 200,- pr. person (normalpris 274,-)
Børn 10 år og op: kr. 260,- pr. person (normalpris 344,-)

FOA i sommerlandet - tip 5 rigtige & sjove konkurrencer
Valgte og ansatte fra både FOA Frederikshavn og de øvrige nordjyske FOA afdelinger er til stede i sommerlandet, klar til at besvare faglige spørgsmål, samt med lidt sjov, konkurrencer og gevinster. Sammen med dine billetter, modtager du yderligere info.

Sådan bestiller du billet
Billetterne kan købes og afhentes i afdelingen, samt reserveres på telefon 4697 1170. Billetter kan ikke reserveres via mail. Billetterne betales kontakt (vi modtager desværre ikke Dankort). Reserverede billetter skal være afhentet senest den 31. maj 2012.

Først til mølle....
Antallet af billetter inkl. stor buffet er grundt pladsforhold begrænset. FOA i Nordjylland råder over 2200 billetter, der er fordelt ud på de 6 afdelinger. Disse billetter sælges efter "først til mølle" princippet fra mandag d. 26. marts 2012 kl. 10.00.

Den 29. marts må vi desværre melde om ALT UDSOLG i forhold til billetter inkl. buffet. 500 billetter er revet væk på de første 4 dage. Det er fortsat muligt at købe almindelig entrebilletter uden buffet, til en fordelagtig pris på kr. 155,- pr. stk.

Sidste chance for billetkøb er den 31. maj  2012 kl. 17.00.