orangebaggrund
TJM-forsikring

TJM Forsikring

Et unikt forsikringsfællesskab

Som medlem af FOA Frederikshavn kan du og din familie blive rigtig godt forsikret i TJM Forsikring

Vi er stolte af at kunne tilbyde vores medlemmer forsikring hos et af landets mest konkurrencedygtige forsikringsselskaber, som tilmed har Danmarks mest tilfredse kunder.

Som kunde får du:

• Hurtig og effektiv hjælp, når skaden er sket
  • Personlig betjening af din lokale forsikringstillidsmand
  • Adgang til attraktive medlemsfordele
  • Mulighed for at booke skønne ferieboliger på favorable vilkår
  • Årlig bonus fra TryghedsGruppen – uanset skader.

Når du selv er kunde, kan dine voksne børn få samme favorable vilkår i TJM Forsikring, som tilbyder alle de privatforsikringer, du har brug for - hele livet igennem. Læs mere og få et uforpligtende tilbud på TJM-forsikring- FOA Frederikshavn

Bedst-i-test-TJM

TJM Forsikrings Indboforsikring vinder Bedst i test

Forbrugerrådet TÆNK har igen kåret vores forsikringspartner TJM Forsikring som Bedst i test. Denne gang er det TJM’s indboforsikring, der fremhæves som den billigste i testen og samtidig med en god dækning. Fornyelig fik TJM Forsikring også tildelt pladsen som Bedst i test for sin samlede forsikringspakke, hvor indboforsikringen indgår sammen med hus-, bil-, og ulykkesforsikring. Derudover vandt TJM Forsikrings elbil-forsikring Bedst i test i efteråret.

Den vigtigste forsikring for de fleste

En indboforsikring har langt de fleste brug for. Den dækker ved brand, indbrud og tyveri og kan desuden tilpasses efter behov, så man fx kan få dækket elektronik og uheld, fx hvis man får sat sig på sine briller. Indboforsikringen dækker også ansvar, hvis man kommer til at skade en anden person eller dennes ting – en situation, hvor man ellers kan risikere at stå med en uoverskuelig gæld, hvis man bliver dømt erstatningspligtig.

Med kåringen som Bedst i test bekræfter Forbrugerrådet TÆNK endnu en gang, at TJM Forsikring er et solidt selskab, hvor man får valuta for pengene. TJM Forsikring er et tilbud til dig som medlem af FOA 1 og hvis er du ikke allerede er TJM-kunde, så er det værd at tjekke, om det kan betale sig at skifte til TJM Forsikring.

Læs mere her: Bedst i test- TJM