Online medlemsmøde om OK24 – hvad er dine krav

Det er NU du har mulighed for indflydelse. Fortæl os om dine ønsker og krav til de kommende overenskomstforhandlinger for ansatte i kommuner, regioner og på statens område.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Online-møde via Teams (find link i arrangementsteksten)
Målgruppe: Medlemmer der er ansat i kommune, region eller hos staten

Fra december 2023 skal FOA forhandle din løn – og dine øvrige arbejdsvilkår– med de kommunale, regionale og statslige arbejdsgivere.

Vi arbejder altid for det bedst opnåelige resultat for FOAs medlemmer, og vi vil meget gerne høre om dine forslag til, hvad der skal indsendes af krav til de kommende forhandlinger.

Flere muligheder for indflydelse!

• Har du en tillidsrepræsentant (TR), der dækker din arbejdsplads, kan du med fordel tage en snak med ham/hende. Din tillidsrepræsentant kan også viderebringe dit- og dine kollegaers overenskomstkrav til FOA Frederikshavn. Det kan også være din TR holder lokalt møde på arbejdspladsen. Spørg til TR til råds.

• Gå ind på vores lokale hjemmeside www.foa.dk/frederikshavn - På hjemmesiden har vi lagt en formular du med fordel kan bruge, når du sender dit overenskomstkrav. Den lokale frist for at aflevere forslag til FOA Frederikshavn er den 15. september 2023.

Hop direkte til formularen og indsend dit krav via linket her

• Har du brug for hjælp til at formulere dit overenskomstkrav, kan du ringe til FOA Frederikshavn på telefon 46971170.

Vil du vide mere – deltage i online informationsmøde d. 24. august

Deltag i FOA Frederikshavns online-informationsmøde den 24. august kl. 16-18. Mødet foregår via Teams, og du tilmelder dig via linket herunder. Du kan også tilmelde dig ved at ringe til FOA Frederikshavn på telefon 46971170. Der sendes link til teams-mødet 2 dage før.

Tilmeld dig mødet den 24. august via linket her (tilmeldingsfristen er den 21. august)

Deltag i onlinemødet på Teams via linket her (mødet starter først d. 24. august kl. 16.00)

Stormøde i Aalborg kongres- og kulturcenter den 28. september - med debat og koncert!

FOA inviterer dig og kollegerne til et stort debatmøde som optakt til forhandlingerne af de offentligt ansattes overenskomster i 2024.

På mødet får vi en bid brød og et godt glas. I fællesskab tager en god og åben debat om løn og vilkår. Derudover har vi fået Alberte Winding og Andreas Fuglebæk til at slutte aftenen af med en hyggelig koncert for medlemmer af FOA. Mødet foregår den 28. september fra kl. 17-20.

Mødet er en blanding mellem hygge og indignation, fællesskab og handlekraft, folkemøde og social bevægelse 😊

Læs mere og tilmeld dig mødet den 28. september via linket herunde
r: