Vind flotte præmier i FOA Århus store julekalenderkonkurrence

Hver dag i december kan FOA Århus medlemmer vinde en præmie, der er ca. 200 kr. værd. Samtidig får de chancen for at vinde et to-personers-weekendophold på Hotel Vejlefjord.

FOA Århus har i december en stor julekalender-konkurrence, der forgår på afdelingens hjemmeside www.foa-aarhus.dk. Konkurrencen er kun for FOA Århus medlemmer, som hver dag kan klikke på dagens låge og besvare et spørgsmål. Medlemmerne kan finde alle svar på hjemmesiden, og blandt de rigtige svar trækker FOA Århus hver dag lod om en præmie, der er ca. 200 kr. værd.

Hjemmesiden fortæller hver dag, hvem der vandt, og hvad der var det rigtige svar. Vinderne får også direkte besked.
Efter jul trækker FOA Århus lod blandt de medlemmer, der har svaret rigtigt på alle 24 spørgsmål, og her er præmien et weekendophold på Hotel Vejlefjord for to personer.

Vinderne kan hente deres præmier i FOA Århus, Christian X's Vej 56-58, 8260 Viby J.
Alle medlemmer får hver dag en mail, der minder dem om konkurrencen og dagens spørgsmål, hvis FOA Århus har deres mailadresse, og de ikke framelder sig den service.

Alle kan selvfølgelig også hver dag gå direkte på hjemmesiden og finde konkurrencen, der ligger her.

De kan dog først åbne den første låge d. 1. december.