Skal du med på Løntræf for tillidsrepræsentanter?

Den 6.-7. september 2022 afholder FOA et stort løntræf i Fredericia for op imod 1500 tillidsrepræsentanter. Hør Mona fortælle om løntræffet, og kontakt din afdeling for at høre, om du kan komme med - hvis du ikke allerede er tilmeldt.

FOAs store ligheds- og lønkampagne "Mere lighed løfter os alle" er synlig på gader og stræder, i aviser og på internettet, og i radio og biografer. Kampen for mere lighed er en vigtig kamp, og det er vigtigt, at FOAs tillidsrepræsentanter også bliver en del af denne kamp.

Derfor inviterer FOA til løntræf i Messe C i Fredericia til september, hvor vi i to dage skal arbejde med løn og lighed. Det kommer til at handle om, hvordan du som tillidsrepræsentant kan være med til at udbrede budskabet om retfærdig løn. Men det kommer også til at handle om de nære opgaver på arbejdspladsen, hvor vi med  løntjek og lønforhandling, skal være med til at sikre, at vores kolleger får den løn, de har krav på. Alt i alt to spændende dage, der giver dig konkrete redskaber, som du kan bruge, når du skal deltage i lønkampen.

Det er din afdeling, der afgør hvem der skal deltage på træffet, men kontakt din afdeling og hør, om der er mulighed for at du kan deltage. Sidste tilmeldingsfrist er den 15. maj 2022.