Særlig for tillidsvalgte

Godt nytår og velkommen på foa.dk/tillidsvalgt

Nu kan du se den nye tillidsvalgt-indgang på foa.dk, som erstatter Tillidszonen. Indgangen hedder foa.dk/tillidsvalgt.

Af: Abigail Josephsen

Sådan finder du tillidsvalgt-indgangen

Når du vil finde frem til den nye tillidsvalgt-indgang på foa.dk, så skal du gå ind på FOAs hjemmeside (foa.dk). På forsiden af den hjemmeside kan du finde en knap, hvor der står ”Tillidsvalgt”. Når du klikker på den, kommer du frem til de nye sider for tillidsvalgte.

Du kan også skrive foa.dk/raad-regler/tillidsvalgt direkte i browseren.

Forbundets og lokalafdelingens sider for tillidsvalgte

Præcis som du kender det fra Tillidszonen vil du både kunne se Forbundets generelle sider til tillidsvalgte (for eksempel om arbejdsmiljø, APV osv.), og du vil kunne klikke dig ind på din afdelings nye side for tillidsvalgte, hvor du kan se lokalt indhold (lokale arrangementer, møder, nyheder osv.).

Du behøver ikke logge ind

På foa.dk/tillidsvalgt kan du finde al den information og de værktøjer, som du kender fra Tillidszonen. Den største forskel er bare, at du ikke behøver at logge ind for at se det.

I hvert fald det meste af det, for nogle af værktøjerne som Søg Medlem, TR-Netværk og TR-aftaleværktøjet er stadig bag login, og måske har din FOA-afdeling også valgt at lægge noget af deres indhold bag login.

Let adgang til medlemssiderne

Når du er på den nye tillidsvalgt-indgang på foa.dk kan du let klikke dig frem og tilbage mellem siderne for tillidsvalgte og resten af foa.dk. På den måde kan du hurtigt skabe dig et overblik over et bestemt emne, og se, hvad der er af stof til medlemmerne om emnet, og hvad der står til de tillidsvalgte.

Spørgsmål om den nye tillidsvalgt-indgang?

Hvis du har spørgsmål om den nye indgang for tillidsvalgte på foa.dk, så kontakt endelig redaktionen på tillidsvalgt@foa.dk.