Cassiopeia
TR, AMR, Ledere

Webinar En fremtid med fuldtid på dagtilbudsområdet i Gentofte Kommune

Kom til webinar og hør, hvordan de har grebet arbejdet med en fuldtidsindsats an i daginstitutionen Trekløveret i Gentofte Kommune.

Foto: Betinne Romme Andersen
På foto: Pæd. assistent Cecilie Nielsen (tv.) og pædagog/TR Emilie Månson (th) ved Cassiopeia.

Webinaret den 7. oktober 2022 handler om, hvordan de har grebet arbejdet med en fuldtidsindsats an i daginstitutionen Trekløveret i Gentofte Kommune.

Medarbejderne har blandt andet mulighed for at arbejde hjemmefra med de opgaver, der ikke er direkte med børnene – hvis de arbejder 37 timer om ugen. De har også afprøvet at dele de 37 ugentlige arbejdstimer ud på fire dage frem for fem dage: kl. 7-17 tre dage, og kl. 7-14 én dag. Alt sammen for at imødekomme medarbejdernes ønsker om mere fleksibilitet i arbejdet og bedre balance mellem privat- og arbejdsliv.

På webinaret kan du høre leder og medarbejdere fortælle om, hvordan de konkret har grebet det an – og hvad de har fået ud af det.

Varighed: ca. 45-50 minutter
Webinaret optages og det er muligt at se optagelsen, hvis man er tilmeldt, men ikke har mulighed for at se webinaret på dagen.

Pris: Webinaret er gratis.

Målgruppe: Ledere og tillidsvalgte på velfærdsområderne, konsulenter og chefer i HR og udvikling. Faglige organisationer. Alle interesserede er velkomne.

Tilmeld dig her

Daginstitutionen Trekløveret består af tre børnehuse, der ligger på tre forskellige adresser i Vangede i Gentofte Kommune - Egegården, Cassiopeia og Vangede Børnehus.

Læs mere om daginstitutionen Trekløveret, der består af tre børnehuse, der ligger på tre forskellige adresser i Vangede i Gentofte Kommune - Egegården, Cassiopeia og Vangede Børnehus.

Børnehus arbejder med gevinster og barrierer

Her kan pædagogen arbejde hjemmefra og have fuldtid på fire dage