Social- og sundhedsassistent til fast stilling i aftenvagt på Plejehjemmet Åløkkeparken

Stillingen på C. 1.sal er på 28 timer ugentlig og med arbejdsweekend hver anden uge og der arbejdes 5-2. Weekendvagt i ulige uger.

Tiltrædelse 1. februar 20XX eller snarest derefter.

Er du teamplayer?

Brænder du for at få masser af ansvar for egen afdeling?

Vægter du udvikling og godt arbejdsmiljø højt?

Ser du muligheder frem for begrænsninger?

Er du mødestabil?

Så er det nemlig lige præcis dig, VI står og mangler her til Åløkkeparken!

Åløkkeparken er et stort plejecenter, hvor der er 6 enheder med 8 lejligheder i hver samt en aflastningsafdeling. Åløkkeparken ligger i de smukkeste omgivelser med mange stisystemer, åen, køer og grønne områder.

Hver afdeling har tilknyttet 2-3 faste dagvagter, samt 2 faste aftenvagter. Vi kører et tæt samarbejde med overlap imellem vagtlagene, så vi har god mulighed for at have et tæt samarbejde.

Vi har ligeledes 2 sygeplejersker tilknyttet stedet. De er til rådighed i huset mandag til fredag.
De inddrager os og vi inddrager dem. Derfor sætter vi pris på, at du er tryg i at arbejde med samarbejdspartnere.

Vi arbejder i Nexus, så det er klart en fordel, hvis du kender til systemet og ellers er vi flere ”Nexus agenter”, som kan lære fra sig. Der også mulighed for online undervisning, som guider dig igennem hele systemet, så du nemt og hurtigt lærer det at kende.

Vi har mange elever i huset, både SSH, SSA og Sygeplejestuderende. Vi vægter højt at lære fra os, til både de helt nye i faget og til gamle garvede, der jo også kan lære nye metoder. Vores mål er at få nogle super gode kollegaer efter endte uddannelser, der arbejder omsorgsfuldt og har øje på beboerne i sin helhed.

Her på Åløkkeparken har vi nogle gode venner som er frivillige, der brænder for de ældre og laver en masse gode arrangementer både i dagvagt og i aftenvagt.

Åløkkeparken har et stort køkken, der laver varm mad til middag og smørrebrød til aftensmad. Det er vores ansvar at servere den gode mad og få en hyggestund omkring måltiderne.

På Åløkkeparken arbejder vi som helhed ud fra Tom Kitwoods teori om personcentreret omsorg. Vi bruger blomstringsmodellen, der danner grundlag for vores tilgang til det enkelte menneske.
Vi begynder at implementere Eden Alternative.
Vi vægter højt, at du er i besiddelse af overblik, faglighed og rummelighed til professionelt, at have kontakt med pårørende og samarbejdspartnere.

Hos os vil du opleve:

• En arbejdsdag med skønne øjeblikke
  • Vi vægter arbejdsmiljøet højt, hvor samarbejde og udvikling er en stor del af vores hverdag
  • Et godt tværfagligt team med spændende udfordringer
  • Fokus på læring og vidensdeling
  • Et sted hvor du kan præge hverdagen og kulturen
  • Tilegnelse af flere kompetencer og efteruddannelser
  • God introduktion

Yderligere oplysninger
Vil du gerne høre mere, har du nogle afklarende spørgsmål eller har du lyst til at besøge plejehjemmet, er du meget velkommen. Kontakt leder Navn Navnesen tlf: 1234 5678 eller TR Ester Estersen tlf. 9876 5432.

Løn og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst.
Noname Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Ansøgning
Vi ser frem til at få din ansøgning med relevante bilag senest fredag d. 24. februar 20XX kl. 12.00

Ansættelsessamtaler
Ansættelsessamtaler afholdes løbende, dog senest tirsdag d.28. februar 2023 på Plejehjemmet Åløkkeparken, Åløkkevej 4, Navnestrup, 1234 Noname

Inviteres du til samtale, skal du til samtalen medbringe kontaktoplysninger på 2 tidligere arbejdsgivere/nærmeste ledere, til indhentelse af reference.