Positive forventninger, leder af Susan Bøg Nielsen

Leder, nyhedsbrev november 2018

Så tror jeg alligevel efteråret kom til Sydfyn, forkølelserne rammer som spredehagl, og kampagneugerne, hvor vi har besøgt mange arbejdspladser er næsten gået.
Nær fremtid består bl.a. af Juletræsfester i Tved forsamlingshus og julemiddage for pensionister o.a. her i Møllergade. Det plejer at være rigtig hyggelige arrangementer, så vi ser frem til at møde medlemmer under andre former, end når vi kommer ud til personsager.

Der er nu kun 1 uges tid til håndværkerne begynder at skifte vinduerne i de nederste etager. Heldigvis arter vejret sig foreløbig, men mon ikke det bliver en rodet og halvkold tid, indtil det er overstået. Afdelingen forventer en stor besparelse på varmeregningen, og ofte skal det være skidt før det bliver godt.
Vi glæder os ihvertfald til en vinter uden utætte vinduer, så stor tak til den ekstraordinære generalforsamling, der gjorde nye vinduer mulige.

Her er, som mange andre steder, selvfølgelig også udfordringer, fyldte kalendere osv., men hvor er det dejligt, at det er de positive forventninger, som fylder mest.

Jeg håber oprigtigt, det er ligesådan for dig og dine.

Susan Bøg Nielsen
afd. formand