Folkemøde for unge

Er du ung? Så vær med til at skrive historie, når der for første gang afholdes Ungdommens Folkemøde (UFM'16) i Søndermarken på Frederiksberg fra torsdag den 8. til fredag den 9. september. FOA SOSU Ungdom kommer også - det bliver med garanti et tilløbsstykke!

Som noget nyt afholdes der Ungdommens Folkemøde (UFM’16) i Søndermarken på Frederiksberg torsdag den 8. til fredag den 9. september. En demokratisk festival for alle unge, der har lyst til at møde andre unge på tværs af sociale, geografiske og uddannelsesmæssige skel for sammen at udforske, hvad demokratisk deltagelse kan være anno 2016.

Det er non-profit organisationen Ungdomsbureauet, der står bag UFM’16, og som med frivillige kræfter ønsker at engagere unge til at deltage i samfundsdebatten.

FOA SOSU Ungdom deltager også sammen med LO Ungdom, og de opfordrer unge fra fagforeningen til at møde frem, for det bliver med garanti spændende og sjovt!

Læs programmet for scenerne ved UFM’16

Læs mere om UFM’16