Deltag i FOA Ungdoms landsmøde

FOA Ungdom afholder landsmøde d. 4.-6. marts på Vejle Center Hotel. Landsmødet er for alle medlemmer af FOA under 31 år. Det er gratis og FOA betaler også for transport. Tilmelding inden torsdag d. 18. februar

I FOA kæmper vi for, at arbejdsmarkedet i fremtiden vil være præget af ordentlige forhold, at vores uddannelser er gode og vores kolleger forsat kan være stolte af at gå på arbejde. Derfor handler FOA Ungdoms landsmøde om, hvordan vi kan bidrage til, at arbejdsmarkedet, fagene og ikke mindst fagbevægelsen udvikler sig i en positiv retning.

Sammen med andre unge FOA-medlemmer under 31 år, vil du på landsmødet få mulighed for at diskutere arbejdsmarkedet, fagene og fagbevægelsen i en række workshops. Derudover får du også mulighed for at beslutte, hvad FOA Ungdom skal arbejde med det kommende år og være med til at vælge et nyt ungdomsnetværk.

FOA Ungdoms landsmøde afholdes fra fredag den 4. til søndag den 6. marts på Vejle Center Hotel. Arrangementet er gratis og du får betalt transport. Tilmeld dig inden torsdag den 18. februar.

Læs mere om landsmødet

Tilmeld dig her