Digital post
Digital Post fra det offentlige
Foto: Colourbox

(7/10) Vigtigt at kunne modtage Digital Post fra 1. november

Fra den 1. november 2014 er det vigtigt, at du kan modtage Digital Post fra det offentlige.

Det er meget vigtigt, at du bliver tilmeldt, da der kan være post fra det offentlige som du bør reagerer på indenfor en fastsat frist. 

Er du ansat i det offentlige, kan det eksempelvis være:

  • Indkaldelse til samtaler (omsorgssamtaler, tjenstlige samtaler osv.)
  • Opsigelser/høringsskrivelser, hvor du har en svarfrist.

Er du sygemeldt, kan det eksempelvis være:

  • Indkaldelse til møder i Jobcentret.
  • Indkaldelse til undersøgelser/møder på sygehuset.

HUSK - Du er selv ansvarlig for at læse din Digitale Post.
Det betyder, at du skal sørge for at din digitale postkasse bliver tjekket på lige fod med din almindelige postkasse. Så går du ikke glip af vigtige meddelelser. Hvis du har en e-mail adresse eller en mobiltelefon, kan du bede om automatisk at få besked, når der er post.