Social- og sundhedssektorens Adventskalender

Social- og sundhedsassistentens Advents kalender
De kommende fire adventssøndage kan du følge Social- og sundhedssektorens julekalender. Hver søndag op til jul sender vi et filmklip ud via vores facebook og hjemmeside og hver søndag kan du deltage i konkurrencen om en fin kalendergave.

Jakob og Olivia, to Social- og sundhedsassistentelever, vil gerne give jer et indblik i, hvad deres uddannelse indeholder og ikke mindst i de mange forskellige opgaver du som social- og sundhedsassistent kan komme til at løse. For som de siger, så er der rigtigt mange spændende opgaver, som løses af Social- og sundhedsassistenter, på tværs af de mange forskellige arbejdspladser. At der indgår personlig hygiejne, er vist ikke en hemmelighed, men ved jer der ikke arbejder indenfor faget, at alt fra injektioner, sårpleje, genoptræning og arbejde med udsatte, unge som gamle indgår i det daglige arbejde?

Brug anledningen til at dele de fire små film og også meget gerne tagge alle dem i dit netværk, som du synes skal vide mere om uddannelsen til social- og sundhedsassistent.

Vi når kun at præsentere fire ud af mange steder, hvor du finder Social- og sundhedsassistenter. Og kan du gætte hvor den næste arbejdsplads er, kan du vinde en præmie.

Du deltager ved at kommentere i kommentarfeltet til filmen på Facebook, eller ved at sende en mail til amnl@foa.dk med teksten ”adventkonkurrence” i emnefeltet, samt dit gæt.

Der trækkes fire præmier i alt.

Senest redigeret den 02.12.2018 af Joacim Ipsen