En løsning for alle

Stormødet i Fredericia er i særdeleshed en manifestation af det fællesskab, der findes i fagbevægelsen.

De 10.000 tillidsfolk, der har været samlet her i dag har i fællesskab sendt en erklæring til arbejdsgiversiden med en opfordring om at finde en løsning, som imødekommer vores krav og som vil være til gavn for hele den offentlige sektor. Til paneldebatten i dag blev det desuden gjort klart, at den danske model i øjeblikket er voldsomt udfordret. Med lockoutvarslet har arbejdsgiver taget befolkningen som gidsel, og der var fra scenen en opfordring om at vi bakker op om den fælles sag - det kan vi blandt andet gøre ved at støtte op om de tillidsvalgtes aktiviteter og ved at underskrive borgerforslaget om tilbagebetaling af konfliktpengene. Du skal brug NemId når du støtter på www.borgerforslag.dk .
Danmarkshistoriens største faglige møde har fundet sted i dag og sammen slog vi et slag for anderkendelse, faglighed og fællesskab #sammengørviforskellen #enløsningforalle #nokernOK

Du kan, selvom du ikke har en Facebookprofil, se billeder fra dagen på vores FACEBOOKSIDE

Senest redigeret den 22.03.2018 af Joacim Ipsen