Mandags Nyt uge 11

Solen skinner og vi kan næsten ikke få armene ned. Endelig lykkedes det at få lavet en overenskomst med CURA Pleje efter lang tids forsøg.

FOA Nordsjællands talrige besøg udenfor arbejdspladsen og et massivt pres fra FOA samt ønsker fra jer medlemmer, har nu båret frugt. Medarbejderne hos CURA Pleje får nu nogle ordentlige ansættelsesforhold, og det er vi naturligvis meget glade for, og ser frem til et godt samarbejde og en konstruktiv dialog med ledelsen og medlemmerne i CURA Pleje.

Derudover har vi haft travlt med overenskomstforhandlinger for alle FOA’s medlemmer på det kommunale, statslige og regionale område. Vi har knoklet, men er ikke helt på plads endnu. FOA Nordsjælland er dog overbevist om, at det nok skal lykkes en af de allernærmeste dage. Alle medlemmer vil naturligvis blive informeret om indhold i de nye overenskomster lige så snart de er forhandlet færdige.

Vi håber, at alle medlemmer vil få mulighed for at nyde solen og foråret, med alle de fridage der følger med i den nærmeste tid.

Alle jer som skal arbejde for at give andre et godt liv, ønskes rigtig god arbejdslyst, og vi håber at I også får mulighed for at nyde lidt fridage på nogle andre tidspunkter.

På FOA Nordsjællands vegne

Lene Lindberg