VILD-AFTEN med forbrugsforeningen

Halvvejs gennem vores jubilæumsår vil Forbrugsforeningen gerne have lov til at takke alle jer der hjulpet og støttet i forbindelse med vores 125 års jubilæum.

Det vil derfor glæde os at se dig og evt. din nærmeste familie til en uformel aften i ZOO København torsdag den 9. juni kl. 18:30. I løbet af hele aftenen er der et tæt pakket program der byder på alt fra rundvisning i det nye Flamingoanlæg til fodring af blandt andet Elefanter og løver. Selve » programmet i detaljer, kan du se » her.

Da der er et begrænset antal deltagerpladser, som bortloddes efter "først til mølle"-princippet, bedes du give besked senest fredag den 27. maj, både såfremt du deltager eller ikke kan deltage.

» Til- og » afmelding kan gøres her:

» Ja, naturligvis kommer jeg. Det bli’r abeskønt!
» Nej, det er vildt ærgerligt, men jeg kan desværre ikke deltage.

Børn er meget velkomne i ZOO, men da arrangementet jo strækker sig over hele aftenen - eller lige så længe som I selv ønsker det - kan det være en fordel at medbringe noget at spise og drikke så ingen går sukkerkold.

Til de af os der ikke lige får tid til at smøre en klap-sammenmad, kan man købe en meget lækker buffet i ZOO, som du kan læse mere om » hér.

Vi håber du kan komme og glæder os til at se dig.

Forbrugsforeningen
Knabrostræde 12 ? 1210 Kbh. K
Tlf.:33 15 88 26 ? Tlf. direkte: 33 18 86 36 ? Mobil nr.: 40 51 58 93

pn@forbrugsforeningen.dk ? www.forbrugsforeningen.dk

"Bonus på sund fornuft"

Forbrugsforeningen er Danmarks største indkøbsforening
Forbrugsforeningen har nu 258.000 kortholdere fordelt på 185.000 medlemsfamilier - dette gør os til Danmarks største
indenlandske betalingskort i de tilknyttede forretninger, næst efter dankortet.