KLS' 110 års jubilæumsfest 17. januar - TAK!

Kære medlemmer!

Tak for det store fremmøde ved vores 110 års jubilæumsfest fredag 17.januar.

Omkring 130-140 medlemmer kom og tog del i festen i løbet af åbent hus arrangementet fra kl.15-18.

Forbundsformand Mona måtte desværre melde afbud til festen og var således forhindret i at holde åbningstalen. I stedet sprang sektorformand Pia til og holdt en god tale i dagens anledning - som du kan læse her.

Der var flotte gaver til KLS og stor TAK for dem! Der blev serveret kage, kaffe, vin, øl, sodavand, chokolade m.m. til de fremmødte gæster. Og selv om vi nu har rundet de 110 år siden vi blev stiftet den 29. december 1909 – så er vi fulgt med tiden, og dagen blev således rundet af med en Kahoot – en konkurrence via mobiltelefonen. Her skulle besvares 12 forskellige spørgsmål om blandt andet KLS og herunder også forsøges at genkende div. redskaber, vores medlemmer bruger i dagligdagen. Spørgsmålene vakte begejstring, og stemningen var høj blandt de ca. 50, der deltog i konkurrencen.

Ligeledes var der stor begejstring over en fremvisning af div. foto, taget af forskellige medlemmer gennem årene. Nogle af de fotograferede var også til stede under arrangementet og kunne genkendes, selv om alderen også har sat sit spor på dem……………man bliver jo smukkere med tiden!

Alt i alt var der en god stemning, og vi takker for det store fremmøde og de flotte gaver!

Vi ses om 110 år igen.

På KLS' vegne