"Min post"

Kære medlemmer

Efter at den nye GDPR ordning er kommet til i maj sidste år, er vi i FOA/KLS også blevet underlagt større kontrol og dertil besvær med at sikre, at vi videreformidler/sender oplysninger fra og på jer som medlemmer på en sikker måde.

Dette gælder uanset, om vi sender oplysninger til jer selv eller skal videresende dem til andre – så er vi forpligtet på at sørge for, at jeres oplysninger - hvad enten de er personfølsomme eller ej - bliver håndteret på korrekt vis.

Når I sender besked til os i fagforeningen, er det bedst, at I gør det via jeres elektroniske postkasse under Medlemsservice.

Når I er inde på hjemmesiden Foa.dk skal man på første side under Medlemsservice, gå ind under Min post og derfra kan man så se den post, man har modtaget fra FOA/KLS eller selv sende post på den sikre måde til FOA/KLS. Man vil også her modtage besked fra FOA A-kasse, hvis man er medlem af den.

Under Medlemsservice, selvbetjening – "Min post" er der også en udførlig guide, der forklarer/viser de mest stillede spørgsmål om ”Min post”

Der er 9 uddybende emner, som man kan klikke ind på – gå ind og tjek dem ud og bliv klog på, hvordan man gør – så du er fremtidssikret i den måde du sender og modtager oplysninger til og fra os - din fagforening - i fremtiden.

Onsdag 3. april har vi arrangeret et fyraftensmøde her i KLS, hvor vi sammen med dig kan gå ind under "Min post" og vise dig, hvordan du i fremtiden skal bruge ”Min post”. Du kan finde arrangementet under "Arrangementskalenderen" på forsiden af hjemmesiden. Her finder du også et tilmeldingslink.

Hvis du ikke er kommet i gang med ”Min post” endnu og skal sende os oplysninger, så send det til os på kls@foa.dk og skriv i mailen, hvem din henvendelse er til. I emnefeltet skriver du dit navn samt fødselsdato. Undlad at skrive hele dit cpr.nr i mailen eller emnefeltet og nøjes med at skrive dit navn samt fødselsdato.

Velkommen til FOA´s digitale postkasse!

Konkurrence!

Vi udlodder 5 æsker chokolade til 5 medlemmer, som sender os en besked via deres elektroniske postkasse under "Min post" - senest fredag 8. marts. I emnefeltet skriver du dit navn samt fødselsdato - og i selve mailen skriver du blot: "konkurrence". Så kan du være den heldige vinder af en æske chokolade, som skal afhentes her i afdelingen. Vi trækker lod og skriver til vinderne.