OPRÅB - Kom og kræv mere velfærd, ved demo 14. maj

Skrot Budgetloven den 14. maj, kl. 17.30 - 18.45

Kære medlem

Er du også træt af dine arbejdsvilkår med mindre tid og flere opgaver, større områder m.m. der skal løses og rengøres i et hurtigere tempo år efter år?

Synes du også, at besparelserne er blevet så voldsomme, at det går ud over kvaliteten og muligheden for at levere et ordentlig stykke arbejde – der lever op til din faglige stolthed?

Oplever du også, at velfærden er presset og arbejdsvilkårene er blevet forringet år efter år?

Hvis du kan nikke genkendende til en eller flere af disse scenarier og tænker, at nok er nok, så kom ind ved Christiansborgs Slotsplads 14. maj kl.17.30 til 18.45, hvor en del andre faglige organisationer og deres medlemmer, udover os i KLS, SAMMEN MED DIG vil forsøge at råbe politikkerne op og kræve Budgetloven skrottet.

Den meget stramme Budgetlov - som folketinget pålægger landets kommuner og regioner at overholde - påvirker nemlig dine og dine kollegaers arbejdsvilkår negativt og hermed også velfærden i det Danske samfund – det bør vi gøre noget ved sammen.

MØD op sammen med kollegaer, familie og venner 14. maj kl.17.30 ved Christiansborgs Slotsplads og giv udtryk for din utilfredshed med Budgetloven.

Jeg håber at se rigtig mange af jer skulder ved skulder - Kom og lad din stemme blive hørt og råb politikkerne op. Her kan du se - og øve - dig på den sang, der vil blive sunget til arrangementet.

Ses vi den 14.maj på Christiansborgs Slotsplads?

Mimi Bargejani

Næstformand