Velfærds-markering onsdag 31. maj kl. 8.30-10 ved KL-mødet, Bella Centret

Landets kommunalbestyrelsesmedlemmer har lige fået besked om, at Kommunernes Landsforening, KL holder repræsentantskabsmøde om økonomiforhandlingerne med regeringen onsdag 31. maj på Bella Sky, Comwell ved Bella Centeret. KLs repræsentantskab består 98 borgmestre og 83 kommunalbestyrelsesmedlemmer fra hele Danmark.

KLs bestyrelse har også fået at vide, at de skal reservere 1. -3. juni til forhandlinger - og KL har allerede indbudt til møder om resultatet 7. + 8. juni.

-Så der lægges op til meget hurtige forhandlinger!

Derfor planlægger Velfærdsalliancen og tilsluttede organisationer i København -  lige som sidste år - en happening med uddeling af løbesedler, talere + musik:

Onsdag 31. maj kl. 8.30 - 10.00 foran Bella Sky, Comwell (ved Bella Centret), Center Boulevard 5, 2300 København S.

Vi håber at se mange faner, skilte og folk til at give vores opbakning til en -økonomiaftale uden nye nedskæringer. Vi kommer nogle med FOA/KLS mini-faner.

- Vi søger at få kommunalpolitikere og forbundsfolk - som er trætte af velfærds-nedskæringer - til at tale ved vores velfærds-markering ..., oplyser Jan Hoby, LFS og Erik Steppat, BUPL Hovedstaden.