Svar endelig på - FOAs Medlemstilfredsheds-undersøgelse 2017

Nu er de første FOA-medlemmer inviteret til at svare på undersøgelsen om - deres kontakt med og tilfredshed med den service de får – når de henvender sig til FOA.

Medlemmerne kan svare på undersøgelsen frem til og med søndag 22. oktober. - Undervejs bliver de medlemmer, som ikke har svaret, mindet om undersøgelsen via e-mail eller sms.

– Vi vil godt bede dig og jer, som får undersøgelsen sendt pr. mail eller sms - om endelig at svare. – For det er meget vigtigt både for fagforbundet FOA og vores fagforening FOA/KLS at få jeres mening om, hvad du og I synes vi gør godt nok – og hvad vi skal gøre bedre! opfordrer formand Ellen og næstformand Mimi.

Uanset om det handler om sager om jeres løn, jobforhold, arbejdsmiljø, fyringer, arbejdsløshed, sociale spørgsmål, faglige arrangementer og andre vigtige medlemsforhold.

Vi er spændt på at modtage resultaterne, sammenligne dem med svarene for to år siden – og gå i gang med at forbedre servicen over for jer medlemmer. Så vær rar at svar’, mange tak.

Bare klik her på  http://foa.epinion.dk/