Over 300 med til dejlig KLS juletræsfest lørdag 26. november

Med 322 deltagere i KLS juletræsfesten lørdag 26. november i Frihedens Idrætscenter i Hvidovre var der søreme’ væsentlig flere voksne og børn i år.

– Det var en rigtig hyggelig juletræsfest med flot og højt juletræ, som glade deltagere dansede rundt om, synes Flemming Jensen fra Centralvaskeriet.

- En fantastisk dag, hvor mine børnebørn havde det sjovt, jubler Lise-Lotte Frederiksen.

- Mine børnebørn nød den dejlige fest. – Tak til arrangørerne for en hyggelig eftermiddag, lyder det fra Rita Rasmussen.

- Og 10-årige Lau, søn af bestyrelsesmedlem Jane Vinstrup, var alle tiders praktiske hjælp. Han fyldte pebernødder i skåle og satte dem rundt på julebordene, og Lau var også med til at dele æbleskiverne ud til de mange deltagere, fortæller Irene Holmstrøm, formand for Køkken og Rengøringsklub København.

- Dejligt at se, at KLS-medlemmer og deres børn stadig nyder fagforeningens juletræsfest. Nu må det være 25 år siden, jeg stillede forslaget på vor generalforsamling, og det blev vedtaget, husker Liselotte Nielsen.