Lær mere dansk – 14 tirsdage fra 24. januar - 16. maj

Vi tilbyder igen i år de af vores medlemmer, som har lyst, at komme her i FOA-huset og deltage i FVU dansk-undervisning gratis.

Nem, ligetil og brugbar dansk-undervisning tilbydes i fagforeningen, Vilhelm Thomsens Allé 9 i Valby – 14 tirsdage fra kl. 16 -19. Både medlemmer med dansk og anden etnisk baggrund vil nemlig godt lære mere dansk.

Dansk-kurset løber fra tirsdag 24. januar kl. 16 -19 frem til tirsdag 16. majundtagen 14. februar i vinterferie-ugen, og tirsdag 11. april i påskeugen. Man skal deltage i undervisningen en tirsdag om ugen á 3 timer. Det gratis dansk-hold afsluttes med en overkommelig prøve tirsdag 16. maj med eksamensbevis. Deltagerne får lyst og mod til at skrive, læse og udtrykke sig mere og bedre på dansk.

Deltagernes dansk-færdigheder før kursus-start bliver testet tirsdag 17. januar fra kl. 16, for dem der ikke har været screenet før. - Så undervisningen kan tilrettelægges bedst muligt ud fra jer deltageres behov.

Tilmeld dig straks ved at benytte dette link. Du kan også maile til kls@foa.dk - bare skriv dansk-kursus, dit navn, cpr.nr. og telefon-nr. Eller sende de oplysninger i én sms til 21 92 58 17. Eller ring ind til KLS tlf. 46 97 15 00.

- Er du eller nogle af dine kollegaer interesseret?

- Velkommen - spring på nu!