Kom til FOA-valgmøde med 5 Folketingskandidater mandag 11. maj kl. 16

Valgtrommerne buldrer … og peger på valg i maj eller juni ?!

KOM OG DELTAG i vort fælles FOA-debatmøde med 5 Folketingsmedlemmer / kandidater og os mange FOA-medlemmer fra: - KLS + SoSu + FOA-1 + LFS + PMF Kbh. Syd

Mandag 11. maj kl. 16.00 - 18.30 i salen i FOA-huset, Vilhelm Thomsens Allé 9 i Valby.

Mød og spørg - Mattias Tesfaye, Socialdemokraterne + Lise Müller, SF +Finn Sørensen, Enhedslisten + Colette Brix, Venstre + Martin Henriksen, Dansk Folkeparti

De siger først, hvad de vil gøre ved disse 3 spørgsmål, som er X-vigtige for FOA-medlemmer:

1.  Offentligt ansattes job og arbejdsforhold? - Nedskæringer og skattelettelser? /eller udbygget velfærd?

2.  Udliciteringer til private firmaer?  /Indliciteringer til offentlige hænder?

3.  Flere eller færre medarbejdere i børneinstitutioner og ældreplejen?

Valgmødets politikere bliver styret stramt, så de skal svare hurtigt, kort og præcist – også på yderligere spørgsmål fra dig og jer FOA-medlemmer … som der er afsat hele 4 x 15 minutter til!

Mødet afsluttes med - at politikerne sættes ved et bord i hvert sit hjørne … og taler med dig og jer medlemmer, der vil snakke med og spørge Folketingskandidaterne! – i de sidste 20 minutter.

I pausen serveres der – sandwich, kaffe, the, vand og frugt.

Af hensyn til sandwich er det en fordel at tilmelde sig til Dorte: mail: ds016@foa.dk  eller tlf.: 4697 1507 senest torsdag 7. maj - men det er intet krav! For du, din familie og kollegaer er meget velkomne til det livlige FOA valgmøde mandag 11. maj kl. 16.00 -18.30 i salen, FOA-huset, Vilhelm Thomsens Allé 9 i Valby…! SES VI?