KLS i flyttebil til FOA-huset i Valby september / oktober

Fra september /oktober skal du ikke tage i fagforeningen eller a-kassen i Smallegade på Frederiksberg – men til vores ny adresse i FOA-huset på Vilhelm Thomsens Allé 9 i Valby!

Det er ret nemt at finde lige ved Vigerslev Allé. Med busserne 1A, 132 og 133 lige til døren. Gode parkeringspladser. Og tæt på Valby Station, Vigerslev Station og Køge Landevej.

Håndværkerne er godt i gang med ombygningen til vore lokaler på 2. sal. Der kan være en lille risiko for en bygge-forsinkelse, så vi ikke står klar 1. september, men først 15. sept. eller 1. oktober.

– Vi håber at kunne slå dørene op og sige velkommen til medlemmer mandag 2. september. - Men alle vore medlemmer får klar besked i et brev hjem midt i august - med præcise oplysninger om åbningsdatoen, adressen, telefon-nr., åbningstider og andet! Dag og tidspunkt for Åbent-Hus arrangement - når vi er kommet på plads - får I konkret besked om senere, siger formand Ellen.