Din fagforening og a-kasse flytter til Valby – mandag 23. september

Det bliver nyt at sku’ tage i sin fagforening i FOA-huset på Vilhelms Thomsens Allé 9 i Valby – når KLSere har været vant til at søge svar på deres faglige sager og gå til møder i fagforeningens hus i Smallegade i over 30 år siden 1981.

Men fra mandag 23. september går den ikke længere!

- For den dag slår vi dørene op for jer medlemmer i Valby, siger formand Ellen. - Og vi håber, du og I nemt finder frem til fagforeningen nær Vigerslev Allé – og bliver glade for at komme og bruge de flere muligheder og udvidede åbningstider i det fælles FOA-hus i Valby. Alle medlemmer får brev sendt hjem midt i september med de nye ændringer.

- Efter weekendens flytning i hundredevis af flyttekasser er vi parat til at byde de første medlemmer velkommen mandag 23. september fra kl. 9.00 og helt til kl. 15 i jeres ny fagforeningshus, siger Mimi.

Nemt at finde frem til

Adressen er ret nemt at finde lige ved Vigerslev Allé. Med busserne 1A, 132 og 133 lige til døren. Gode parkerings-pladser. Og tæt på Valby Station, Vigerslev Allé Station og Gammel Køge Landevej.