Din fagforening og a-kasse er flyttet til Valby – mandag 23. september

Det bliver nyt at sku’ tage i sin fagforening i FOA-huset på Vilhelms Thomsens Allé 9 i Valby – når KLSere har været vant til at søge svar på deres faglige sager og gå til møder i fagforeningens hus i Smallegade i over 30 år siden 1981.

Men fra mandag 23. september går den ikke længere!

- For den dag slog vi dørene op for jer medlemmer i Valby, siger formand Ellen. - Og vi håber, du og I nemt finder frem til fagforeningen nær Vigerslev Allé – og bliver glade for at komme og bruge de flere muligheder og udvidede åbningstider i det fælles FOA-hus i Valby. Alle medlemmer fik brev sendt hjem midt i september med de nye ændringer.

- Efter flytningen i hundredevis af flyttekasser er vi parat til at byde jer medlemmer velkommen – mandag, tirsdag og onsdag fra kl. 9.00 og helt til kl. 15, torsdag kl. 13.00 -16 og fredag kl. 9-13 - i jeres ny fagforeningshus, siger Mimi.

Nemt at finde frem til

FOA/KLS’s ny adresse, Vilhelm Thomsens Allé 9, er ret let at finde (lige ved Vigerslev Allé 117) - kør ind ad Mogens Fogs Plads! Busserne 1A, 132 og 133 kører lige til døren - stå af ved Fakta. Gode parkeringspladser. Tæt på Valby Station, Vigerslev St. og Gammel Køge Landevej.