Dit job i kommunen er i fare

Vi betaler prisen - hvis politikerne vælger en billig løsning

1.200-1.500 rengøringsassistenters, gårdmænds, specialarbejderes og driftsassistenters job er i gang med at blive udliciteret til private rengøringsfirmaer som Forenede Rengøring og ISS … Hvis Københavns kommune får sin vilje nu og de kommende tre år?! - Så risikerer det at sprede sig til andre kommuner.

¤Kan du og dine kollegaers arme og ben holde til at gøre 25 procent flere gulve og rum rent? Eller ordne 25 pct. flere tekniske opgaver? - Altså arbejde en fjerdedel hurtigere?
¤ Vil du bare finde dig i det? – Eller gøre modstand sammen med os andre kollegaer?

Vi opfordrer dig til sammen med dine kollegaer at deltage i en lille demonstration ved Rådhusets bag-indgang - torsdag 31. maj kl. 14.30 - 15. - Og / eller kl. 16.45 - 17.45. Her går politikerne nemlig ind til deres møder - for at beslutte ja eller nej til udlicitering

Lad os sige det klart til dem nu: STOP SÅ DEN UDLICITERING !

¤ Kom gerne med gulvmopper, grydelåg, arbejdstøj, skovl eller kost – så de ka’ se og høre os!

DIT JOB OG VORES KROPPE ER I FARE
- MØD OP TORSDAG 31. MAJ KL. 14.30 - 15.00 – Og kl. 16.45 - 17.45
ved Københavns Rådhus, Bag Rådhuset - bagindgangen over for Brandstationen

Hilsener og på gensyn

FOA/KLS, Mimi Bargejani. 3F-Lager, Post og Service, Caja Bruhn. FOA-1, Steen Vadgaard. 3F-Bygge, Jord & Miljø, Jesper Bjørn. 3F-Industri & Service Kbh., Bente Leck Andersen. FOA LFS, Jan Hoby. Per Lundbeck, FTR, specialarbejdere /gårdmænd. Charlotte Nonboe, AMR i Absalonshave. Niels Mortensen, FTR for TEF. Bjarne Biel, FTR skolebetjente. Irene Holmstrøm, FTR , rengøringsassistenter BUF. Jimmy Sørensen, 3F-Industri & Service Kbh. Per Jørgensen, FTR i Kultur & Fritid.