FOA Jobmatch

Er du kørt fast i jagten på et nyt job? Har du brug for inspiration til at finde et job med andre faglige udfordringer? Som medlem af FOAs A-kasse kan du få kvalificeret rådgivning om dine jobmuligheder og jobsøgning.

FOA har et indgående kendskab til udviklingen i netop dit fag. Vi er tæt på jobudviklingen i dit område, så vi kender tendenserne og ved, hvad arbejdsgiverne efterspørger hos de medarbejdere, de søger. Derfor kan vi give dig et reelt billede af, om dine kompetencer og erfaringer matcher den stilling, du leder efter. Vi hjælper dig godt i gang med din jobsøgning.

Vi har også den nødvendige viden om hvilke kurser og uddannelser, der kan bringe dig videre mod drømmejobbet. Og hvis du overvejer at skifte fag, har vi et godt samarbejde med andre a-kasser.

FOA Jobmatch

FOA JobMatch er en gratis, landsdækkende jobformidling, der hjælper dig som FOA-medlem med at finde en arbejdsgiver, der har brug for dine kvalifikationer.
FOA JobMatch matcher dig med arbejdsgivere ud fra dit CV i forhold til din beskrivelse af dine jobønsker, erhvervserfaring, uddannelse og faglige profil.

Sådan bruger du FOA JobMatch

• Hvis du er ledig, kan du kan få overført dit cv fra Jobnet til FOA JobMatch.
  • Når en arbejdsgiver kontakter FOA og efterspørger en medarbejder med dine kvalifikationer, kontakter FOA dig.
  • Hvis du synes, jobbet er noget for dig, videregiver FOA dine informationer til arbejdsgiveren.
  • Hvis du er i arbejde eller under uddannelse og søger nyt job, kan du oprette et cv hos FOA JobMatch på foa.dk.

Læs mere om FOA Jobmatch

Senest redigeret den 28.10.2019 af Anne-Mette Røn Poulsen