Efterårsferien står for døren – spar penge med dit LO Plus kort

Hvis du har børn, så ved du, at uge 42 er lig med skolernes efterårsferie. Ferier kan til tider være dyre, men der er penge at spare, hvis du bruger dit LO Plus kort.

Mange vælger selv at tage fri i børnenes efterårsferie – enten i et par dage eller hele ugen. Vejrguderne lover flot vejr, så der er rig mulighed for at gå i skoven og samle kastanjer til kastanjedyr eller efterårsblade til flotte kranse og dekorationer. De forudseende samler måske kogler og andet pynt, så det kan nå og tørre til de kommende juledekorationer.

Det kan også være, at det er Halloween, der er på dagsordenen, så I skal skære græskar ud til flotte lygtemænd. Mange vælger også at gå i biografen, tivoli eller andet børnevenlig, og her er der mange penge at spare, hvis du husker dit medlemskort.

Spar penge med FOA 1 - brug dit LO Plus kort til oplevelser

Skal I ud og opleve ting, der koster penge, kan du med fordel medbringe dit LO Plus medlemskort, så sparer du mellem 5 og 41 % på mange oplevelser. Du får rabat på Legoland, tivoli, Nordisk film biografer, BonBon-land, Bakken, Eventyrteatret og  Flying Superkids for bare at nævne nogen muligheder.

Der er også rabatter og tilbud på forskellige restauranter – og Netflix, hvis ferien skal foregå under tæpper på sofaen.

LO Plus kortet er dit medlemskort

Når du er medlem af FOA 1, er du automatisk med i LO Plus ordningen. Dit medlemskort er samtidig dit LO Plus kort. Hvis du har mistet dit medlemskort, kan du altid bestille et nyt.

Bestil et nyt medlemskort her

Medlemskort som app

Du kan også få et LO Plus Mobilkort, som er tilgængeligt i LO Plus app'en. Med app'en får du både hurtig adgang til alle rabataftalerne i nærheden af dig, automatisk information om nye rabataftaler og dit LO Plus kort lige ved hånden.

App'en fåes til både iPhone og Android-telefoner. Send en SMS med teksten KORT til 1999 og modtag et link til download. Det koster alm. sms-takst.

God uge 42 til alle

Ligegyldig om det er hjemmehygge med pandekager og gåture eller kommercielle oplevelser, der står på dagsorden, så håber vi, at I får en dejlig ferie. Og alle dem der skal arbejde, må gøre brug af fornøjelserne i weekenden eller efter fyraften.