MedlemsPulsen - FOAs medlemspanel

Hjælp os med at blive bedre - deltag i FOAs medlemspanel og vind præmier

Vi vil gerne høre, hvad du har på hjertet som FOA-medlem. For FOA vil gerne levere en bedre service, være med til at skabe trygge rammer på din arbejdsplads og støtte dig i dit engagement på jobbet.

Kort sagt: Vi vil gerne komme tættere på din hverdag og dine behov. Det ønsker vi din hjælp til. Derfor inviteres du til at indgå i FOAs medlemspanel - MedlemsPulsen.

Hvis du tilmelder dig, vil du 4-6 gange om året blive bedt om at bruge 5-10 minutter på at sige din mening om forskellige emner. Spørgsmålene modtager du med e-mail på den e-mail adresse, du har oplyst til FOA. Spørgsmålene handler om dig, dit arbejdsliv eller dit forhold til FOA. Dine besvarelser behandles fortroligt.

Præmier
Hver måned trækker vi lod om seks præmier blandt de seneste svar. Hovedpræmien giver dig mulighed for at vælge imellem:

• et gavekort til et Comwell-hotel
  • et gavekort på 1.000 kr. til Coop (Superbrugsen mv.)

Herudover trækker vi lod om fem gavekort til Coop til 300 kr. stykket.

Sådan deltager du
For at blive en del af MedlemsPulsen skal du:

• være medlem af FOA
  • have adgang til internettet
  • have en e-mail adresse (Spørgsmålene modtager du på den e-mail, du har oplyst til FOA. Du kan tjekke/rette din e-mail her:  Ret personoplysninger)

Tilmeld dig MedlemsPulsen