Kom og deltag i årets ungdomstræf

Vær med, når FOA Ungdoms Fællesskab afholder et inspirerende og spændende ungdomstræf d. 18.-20 marts 2022.

Det er GRATIS at deltage for medlemmer af FOA på 31 år og derunder.

Træffet er for dig, der vil kæmpe for bedre velfærdsarbejdspladser til dine kolleger og dig. Dagen er fyldt med faglige og udviklende workshops, hvor der sættes fokus på fastholdelse i FOA-fagene og arbejdsmiljø. Du får derfor inspiration og konkrete redskaber til, hvordan du kan være med til at forandre dagligdagen på din arbejdsplads eller skole. Derudover får du rig mulighed for at netværke med andre unge FOA-medlemmer og komme tættere på FOA Ungdom og vores arbejde.

FOA Ungdom holder traditionen tro temafest lørdag aften. Temaet i år er "Historisk". Slip fantasien løs; kommer du udklædt som en kendt historisk person, en fra middelalderen eller en af dem der regerede diskotekerne, at buffalosko var det hotteste hotte?

Vi lover et varierende og spændende program, hvor du forhåbentlig bliver inspireret og har mulighed for at tage nogle konkrete redksaber med hjem, som du kan bruge i din hverdag.

Tid: 18.-20. marts 2022

Sted: Hotel Severin, Skovsvinget 25, 5500 Middelfart

Vores foreløbige program:

Fredag den 18. marts

• Tjek ind kl. 16:00-16:30
  • Velkomst ved FOA Ungdom
  • Sang
  • Underholdning
  • Middag og Quiz

Lørdag den 19. marts

• Mini-workshops ved FOA Ungdom
  • Workshop om rekruttering til faget
  • Workshop om fastholdelse til faget
  • Middag
  • Temafest - historisk tema

Søndag den 20. marts

• Workshop om det psykiske og fysiske arbejdsmiljø
  • Fællesoplæg
  • Frokost to go

Tilmelding til træffet skal ske via link: http://tilmeldmig.dk/?9759220003 senest den 28 februar 2022.

Sammen gør vi forskellen

Hilsen FOA Ungdom

Har du lyst til at høre mere om arrangementet, hvordan man kan blive aktiv i FOA Ungdom Fællesskab eller har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konsulent i FOA Nikita Santosh Chawla på mail: niki@foa.dk eller telefon: 31 71 87 30