To forskere på talerstolen
Forskerne Malene Friis Andersen og Pernille Steen Pedersen fortæller om stress på Ledertræf 2017

FOAs ledertræf

– en årlig konference om arbejdet som leder

FOAs lederudvalg arrangerer hvert år en konference for alle forbundets ledermedlemmer og afdelingernes lederansvarlige. Ledertræffet er kulminationen på det tema, som har været gennemgående for årets lederaktiviteter i forbundet. På ledertræf inviteres forskere og sagkyndige til at komme med indlæg, der belyser årets tema eller bidrager til debat blandt deltagerne.

På ledertræf har FOAs ledermedlemmer også rig mulighed for at netværke med hinanden og opbygge nye samarbejdsrelationer på tværs af landet.

Bogen ”Klædt på til ledelse” lanceres hver år med nye spændende artikler om ledelse

FOAs ledertræf er desuden rammen om udgivelsen af forbundets årlige lederudgivelse ”Klædt på til ledelse”. En bog med ledelsesartikler af nogle af oplægsholderne på ledertræf, og andre relevante forfattere sammen med inputs fra nogle af FOAs ledermedlemmer samt artikler om FOAs holdninger og aktiviteter i forhold til aktuelle ledelsesspørgsmål.

Bestil bogen online

Skal du med i 2018? Så sæt kryds i kalenderen

Næste ledertræf er den 11. – 12. september 2018 på Hotel Nyborg Strand. Har du endnu ikke sat kryds i kalenderen – så gør det nu.

Tilmelding og program er klar primo 2018.

Eksempler på tidligere temaer

2017:
Tema: Stress

Klædt på til ledelse 2017: Stress – et ledelsesansvar?

2016:
Tema: Robusthed

Klædt på til ledelse 2016: Robusthed – Et ledelsesvilkår?