Ledertræf 2021

FOA afholder ledertræf den 29. - 30. november 2021 med overskriften: Ledelse af arbejdsfællesskaber

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Comwell Kolding, Skovbrynet 1, Kolding
Pris: kr. 2.500 incl. moms

Dankort   Electron     Maestro   Mastercard
Ledige pladser 10
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

​Tilmelding:

​Har du spørgsmål vedr. tilmelding, kan du ringe til Helle Kragskov på telefon 46 97 24 27.

Læs mere om konferencen her.

Under Coronakrisen har kerneopgaven været klar - at redde livet for de medborgere, der er blevet alvorlige syge. Det har vist sig at mange arbejdspladser selv har kunne organisere og samarbejde, så alle trækker på samme hammel. Det er kernen i et arbejdsfællesskab – alle bidrager så det giver mening for dem at løse den fælles opgave. Kerneopgaven er tydelig. Der er skabt et professionelt VI på arbejdspladserne.

Dermed forebygges både de konflikter og den stress, der opstår, når medarbejdere i bedste intention forfølger en individuel forståelse af opgaven, der ikke er afstemt med kollegaerne, ledelse eller øvrige samarbejdspartnere.

Men hvordan kan man som leder konkret styrke arbejdsfællesskabet, drift og trivsel gennem ledelse? Hvilke dilemmaer gemmer sig? Og hvilke udfordringer kan der være i at skabe en fælles forståelsesramme om opgaveløsningen?

Temaet får vi belyst via indlæg fra en lang række foredragsholdere, og I vil her på træffet få mulighed for at drøfte det med hinanden.
Der vil være masser af viden og inspiration at tage med hjem til det daglige arbejde.

Vi glæder os rigtig meget til at se jer igen!