FOA-Camping 2024

Tag familien med på camping og oplev folkemødet på Bornholm fra nærmeste hold. FOA Camping starter den 9. juni og slutter 16. juni 2024. Selve folkemødet varer fra 13.-15. juni 2024.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Sandvig Familie Camping, Sandlinien 5, Allinge
Målgruppe: FOA medlemmer + familie
Pris: Ved tilmelding betales 375 kr. for morgenmad for voksne og 100 kr. for børn (3-11 år) for hele ugen (kan ikke fravælges).

Dankort   Electron     Maestro   Mastercard
Ledige pladser Ingen ledige pladser
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

FOA-Camping er stedet for alle jer: Børnefamilier, unge og alle andre (FOA) familier, der både vil holde ferie og have oplevelser og fællesskab. Der er hver dag tændt op i den fælles grill ved vores store telte, hvor man kan møde andre FOA-familier. Vi har en af dagene en faglig café-aften med et aktuelt tema. Fra torsdag er der folkemøde med et overflødighedshorn af tilbud.

FOA giver tilskud til opholdet på Sandvig Familiecamping
Du skal enten medbringe telt, campingvogn eller camplet. Det er vigtigt, at du oplyser, hvad du overnatter i af hensyn til antallet af pladser.

Ved tilmelding betaler du for pladsleje i alt 280 kr. samt morgenmad (voksne 375 kr. og børn 100 kr.). Pladsleje og morgenmad kan ikke fravælges. Hver morgen fra mandag til søndag er der stor morgenbuffet, som nydes sammen med alle de andre deltagere på FOA-Camping.

Hvis du bor i Jylland eller på Fyn, betaler FOA broafgiften til Storebæltsbroen (inkl. campingvogn eller camplet).

Tilmelding er bindende
Tilbuddet er til medlemmer, som ikke før har deltaget. Har du deltaget tidligere, kan du komme på venteliste ved at sende en mail til taa001@foa.dk