FOA-Camping 2020

Tag familien med på camping og oplev folkemødet på Bornholm fra nærmeste hold. FOA Camping starter den 7. juni og slutter 14. juni 2019. Selve folkemødet varer fra 11.-14. juni 2020.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Sandvig Familie Camping, Sandlinien 5, Allinge
Målgruppe: FOA medlemmer + familie
Pris: Ved tilmelding betales 300 kr. for morgenmad for voksne og 125 kr. for børn for hele ugen (kan ikke fravælges).

Dankort   Electron     Maestro   Mastercard
Ledige pladser 5
Tilmeldingsfrist: 10. december 2019 10:00
Tilmelding for enkeltpersoner: Medlem

FOA Camping er muligheden for jer, der både vil holde ferie, have oplevelser og fællesskab. Der er hver dag tændt op i den fælles grill ved vores store telte, hvor man kan møde andre FOA-familier. Tirsdag aften er der faglig caféaften med et aktuelt tema. Fra torsdag er der folkemøde med et overflødighedshorn af tilbud og i 2020 har Folkemødet 10 års jubilæum.

FOA betaler lejen til Sandvig Familiecamping. Du skal medbringe telt eller campingvogn og betale for strøm og morgenmad. Det er vigtigt, at du oplyser, hvad du overnatter i, af hensyn til antallet af pladser.

Ved tilmelding betales 300 kr. for morgenmad pr. voksen og 125 kr. for børn (kan ikke fravælges). Hver morgen fra mandag morgen til søndag morgen, hvor Folkemødet slutter, er der stor morgenbuffet, som nydes sammen med alle de andre deltagere på FOA-campen.

FOA betaler desuden et tilskud til transporten på 400 kr. pr. familie. Hvis man bor i Jylland/Fyn, betaler FOA også broafgiften til Storebæltsbroen (inkl. campingvogn eller camp-let).

Tilmelding er bindende. Tilbuddet er til FOA-medlemmer, som IKKE har deltaget før. Har du deltaget før, kan du komme på venteliste ved at sende mail til taa001@foa.dk