Tvind – The musical

Tag med PMF Fyn i teatersalen/Odeon den 23. marts og se Tvind – The musical.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999-19-96-03
Tid: til
Sted: Odeon, Odeons Kvarter 1, Odense C
Målgruppe: Medlemmer af PMF Fyn
Ledige pladser 25
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

En fortælling om en tid, hvor fællesskabet fyldte for meget, til en tid, hvor fællesskabet fylder for lidt.

For 50 år siden købte en flok unge mennesker en gammel bus. De ville ændre verden, og spørgsmålet er om det lykkedes?

Året er 1972 – USA’s præsident, Richard Nixon, besøger Kina og møder Mao Zedong. Mogens Glistrup stifter Fremskridtspartiet. Roskilde Universitetscenter (RUC) åbner. Anker Jørgensen bliver statsminister; Danmark siger ”JA” til EF; Bowie udgiver Ziggy Stardust, og i biograferne har den første Godfather-film verdenspremiere.

TVIND – THE MUSICAL er ikke en dokumentarisk gennemgang af Tvinds historie. Det er heller ikke en musical i gængs forstand. Det er historien om en gruppe mennesker i Tvind krydret med et udvalg af tidens politiske sange.

Vi følger en gruppe stærke individer fra 70’erne og op til midt 90’erne, hvor Tvind kommer i alvorlig modvind. Vi møder ”Bannerføreren og ideologen”, der knækker. »Den stædige«, som forbliver stærk i troen. »Talentet«, der forråder sig selv. »Organisatoren«, der møder kærligheden, og »Kvinden«, der mister den.

Tilmelding og betaling

Når du har tilmeldt dig, vil du snarest modtaget en opkrævning, som du har 5 hverdag dage til at betale.

Pris: Kr. 50,- for medlemmer, kr. 170,- for ikke medlemmer.

Når vi har modtaget betalingen, vil du modtage en bekræftelse.

Hvis du bliver nødt til at melde afbud, har du ikke krav på at få det betalte beløb retur og tilmeldingen er personlig, så du kan ikke give din plads til en anden.